(w)Ebjegyzet - kutya világ!

Minden, amit a kutyáinkról gondolunk és minden, amit sejtésünk szerint, ők gondolnak rólunk.

Linkblog

Címkék

Frenki kutya gazdát keres 9. - Brrrr, kóválygós egy nap

2008.08.09. 17:26 | chi | 5 beleugatás

Címkék: kutya talált gazda

augusztus 8. péntek

Na reggelit sem kaptunk, pedig már kopogott a szemem az éhségtől. :-( Sétáltunk egyet a rövidhajúval, de fényképet nem készített, aszonta a fülével nem tud, a két kezében meg két póráz van.

Aztán egyre izgatottabb szaga lett a csajoknak és egyszercsak elindultunk a kocsival a töketlenítő helyre. Na ott hasonlóan jó légkör és szagok voltak, mint a doktornéni nevűnél, aki a fülemet piszkálta, sőt még az is kiderült, hogy itt is van egy máshogy kinéző doktornéni nevű.

Nem túlságosan vártam, hogy sorra kerüljünk:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán megvizsgált az új doktornéni és belecsípett valamivel a fenekembe. De udvarias volt, mert bocsánatot kért utána.

Kiültünk megint a székekre, és a rövidhajú ölbe vett, kezdtem megnyugodni:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán minden egyre távolabbról hallatszott:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És lecsukódott magától a szemem:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán bevittek egy szobába és megsimogattak még a csajok, de olyan messzinek tűnt a hangjuk és elköszöntek, én meg nagyon fáradt voltam ahhoz, hogy utánuk akarajak menni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán egyszercsak felébredtem és mit látok? Egy rácsos izében találtam magam, a fejem meg mintha megnőtt volna, nekiütődött mindennek, amikor még szerintem nem is ért oda. Na és a lányok meg nem voltak sehol. Nosza kiabálásba kezdtem, hogy hosszúhajúúúú! rövidhajúúúú! Szaruuuul vagyooook! Hol vagytooook? És ki akartam jutni onnan. Hallottam, hogy a doktornéni telefonál nekik, hogy mégse később jöjjenek, hanem akár már most, mert felpattantam és mehetnékem van.

Na nemsokára meg is érkeztek, én meg nagyon örültem, elindultam gyorsan kifelé, de útközben le kellett kicsi dőlnöm pihenni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán hazamentünk és a hosszúhajú ment helyettem is, mert én még nem tudtam teljesen egyenesen haladni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Otthon körbe akartam szaglászni, de minden olyan lassú volt, a megnőtt fejem meg beakadt mindenhová, és olyankor értetlenül álltam egy ideig.

Aztán lefektettek és még Junkie is aggódott értem:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sőt, ha összeakadtam vele, miközben menni próbáltam, nem morgott rám.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mikor éppen nem barangoltam fel-alá (amitől a csajok elég idegesek voltak), akkor együtt szunyókáltunk kicsit.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És akkor sem morgott, mikor lehorzsoltam a fél oldalát a megnőtt fejemmel.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na ilyen vagyok az új fejemmel, ha sétálunk (ja közben rájöttem, hogy az nem is a fejem, csak odaraktak egy izét, amit a lányok tölcsérnek hívnak, és amit nem tudok lekotorni a mancsommal a fejemről).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán rövidhajú elment valahová és Junkieval vártuk az ajtónál:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És onnan a valahonnan hozott nekem új tányért meg mancsos plédet, hogy valaminek örüljek is. Azért annak sokkal jobban örültem, hogy a tányérba tettek végre ennivalót, még ha csak rizs volt is, meg szerencsére egy kis zuza.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kutya.blog.hu/api/trackback/id/tr50608271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

El Lobo - A farkas · http://joljarok.hu/blog 2008.08.09. 22:15:40

Ez a miskárolás dolog nem megy ki a fejemből! Érdekes volna erről megszavaztatni a látogatókat: egyetértenek-e vele. Komolyan mondom - én nem vagyok meggyőzve!

Zebra 2008.08.10. 09:31:38

El Lobo - A farkas,valóban kegyetlen dolog megcsináltatni ezt a műtétet. Ennél kegyetlenebb csak annak a következménye lehet, ha nem csináltatjuk meg ezt a műtétet.
Frenki, üdvözöl Liza, aki fél éve esett át ennek a dolognak a női változatán, és azt az undok tölcsért két nap után fegyverként használta. És kérd meg az ápoló személyzetet, hogy figyeljenek oda, hogy a tölcsér pereme a nyakörv alatt a sok ütközéstől felsértheti a nyakadat a gigádnál.

kismandi 2008.08.10. 11:53:58

Zebra: Köszönjük a jótanácsot, oda fogunk figyelni. Hihetetlenül veszélyes ezzel a tölcsérrel :) Kékre zöldre lilára verte már a lábunkat :)

El Lobo - A farkas · http://joljarok.hu/ 2008.08.11. 06:48:15

Annak örülhettek, hogy Zebra mellettetek áll a véleményével, mert ő is szavahihetőnek bizonyult az elmúlt években, s nekem is mindig bölcs tanácsokat adott!
Lám, egy kis kutya miatt már itt tolong az egész állatkert: farkasok, zebrák... :-)

pirros 2008.08.12. 20:45:36

Boldog névnapot a tanulékony gazdinak!!!!!!!
süti beállítások módosítása