(w)Ebjegyzet - kutya világ!

Minden, amit a kutyáinkról gondolunk és minden, amit sejtésünk szerint, ők gondolnak rólunk.

Linkblog

Címkék

Junkie naplója 4. Ami az enyém az az enyém..

2008.08.08. 11:25 | kismandala | 1 beleugatás

Augusztus 4-5-6-7:

Lassan haladunk Frenki kutyával, pedig a csajok mindent megtesznek értünk, ezt be kell vallanom. Lett egy új életfilozófiám: Ami az enyém, az az enyém, és ami a tiéd az is az enyém. Pont. Enyém minden rágcsa:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Még mindig nagyokat sétálunk és szinkronban tanulunk:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Voltunk sétálni, hatalmasat. A brümmögővel mentünk odáig, és már Frenki is olyan szépen tud kocsikázni, mint én. Pedig ő nem szokott egyből behopizni, de én megtanítottam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Így feszítünk.

 

Brümmögővel voltunk nyaralni is. A lányok legalábbis ott örvendeztek, mikor elindultunk, hogy "nyaralni, nyaralni megy a kicsi kutya" És ennek nagyon kellett örülni. Sátorban laktunk, és egész nap sétáltam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anyu megint volt azon a jó helyen ahol az a sok finomság van. Oda én is bemehetek, és az eladók is nagyon kedvesek velem.Rengeteg mindent kaptunk, telepakolták az a ládát, ahol az ínycsiklandozó dolgokat tartják.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nyami nyami. Kutyacsokit is hoztak, bár nekem a lányok csokija azért sokkal jobban ízlik, de ez sem olyan borzasztó.

Meg hozott anya mégvalamit, amit egyszerűen nem tudok értelmezni. Nem lehet megenni, nem lehet vele játszani. Azt mondta hülye bácsik ellen hozta, akik a nagy kék zörgősön szokták miattam piszkálni az anyut, és megmutatta hogy úgy kell felhúzni az orrára:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Én ezt nem értem. Ha anyu ilyen hülyén fog kinézni akkor nem piszkálja a bácsi?

 

Végre felszabadultam egy kicsit, óriásit hemperegtem a frissen vágott fűben.

                                                                                                                

Még a szerelésem is szétcsúszott. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szóval azért történik nagyon sok jó dolog. Nem biztos, hogy olyan rossz, hogy itt van ez a Frenki. Mókás játékokat talál ki, bár kicsit veszélyesek. Kihívott az erkélyre mert szerinte tök jó onnan lenézelődni. Magamtól ilyen sosem jutna eszembe, de ha Ő is mer, kicsit énis merek. Jujj, de magas, oda se merek nézni!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hát így éldegélünk mi. Néha már az ágyam szélére is engedem azt a nagy kajlát.

A bejegyzés trackback címe:

https://kutya.blog.hu/api/trackback/id/tr90606526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chi 2008.08.10. 01:54:58

Jajj, Junkie picikutya, nem lesz ez így jó, csak azért vannak az összezördülések, mert te ilyen irigykutya vagy... Frenki nem bánja, ha a játékával játszol, vagy a tányérjából eszel, te is tudod. Na kapjad össze magadat!
süti beállítások módosítása