(w)Ebjegyzet - kutya világ!

Minden, amit a kutyáinkról gondolunk és minden, amit sejtésünk szerint, ők gondolnak rólunk.

Linkblog

Címkék

BUNDÁS KALANDJA

2008.01.31. 16:12 | kismandala | 14 beleugatás

Címkék: elveszett klinika talált

Már jó ideje olvasgatok blogokat, egy ideje kommentezgetek is, de nyílvános blogba még sosem mertem belekezdeni. Aztán hétvégén történt valami annyira jó, hogy úgy gondoltam ezt talán megér egy posztot.

Szombaton este sétáltattam a kutyámat, s míg a barátnőm cigit vett a kisboltban  felfigyeltem az egyik ismerős kutyás srácra, aki hadakozik egy nagytestű kutyával. Odamentem hátha tudok segíteni. A kutya a srác tüzelő szukájának próbált udvarolni, amit egyikük sem vett jó néven. Végül nekik sikerült hazamenni, mi meg ott maradtunk a kóbor jószággal. Nyakörv volt rajta, tehát feltételeztük hogy elszökött valahonnan. Barátnőm felment hátha neten talál néhány telefonszámot, állatvédőket akiket fel lehet ilyenkor hívni, én pedig nekiálltam a kutyussal bóklászni a környéken, hátha keresi a gazdija. Szombat este volt, ilyenkor még az Illatos útra sem lehet kutyát leadni (mondjuk ez a megoldás meg sem fordult a fejemben). Végül hosszabb tanakodás után, úgy döntöttünk, hogy hazavisszük, mielőtt még méretétől megijedve valaki megveri, vagy elcsapja egy autó, vagy bármi baja esik. Reméltük keresi valaki, és ha mi meg azt a valakit keressük előbb-utóbb egymásra találunk.

Csináltunk képeket, plakátot, feladtunk hírdetéseket a neten. A szomszédok nagyon jófejek voltak hoztak neki csomó kaját. (nem voltunk felkészülve egy 40 kilós kutya etetésére, a száraztápot meg nem szerette). A Rákos úti klinikán megnézettük hátha van benne chip, de sajnos nem volt. Ezúton is köszönet a klinikának, hogy este 9kor ingyen ezzel foglalkoztak, illetve a saját kutyám megmentéséért, de ez egy másik poszt.  Másnap reggel a barátnőm elvitte arra a környékre, ahonnan sejtésünk szerint megszökött, és egy órát bóklászott vele le-föl a kis utcákban, de Bundás (addigra már ezt a nevet adtuk neki) nem úgy viselkedett mintha ismerős lenne neki a környék, illetve az utcán mászkáló embereknek sem volt ismerős. Csüggedten tértek hát haza.

Kicsivel később, éppen az újabb plakátragasztómenethez készülődés közben megszólalt a telefon. A gazdik szomszédja  neten felfedezte a kutyát, és azonnal telefont ragadott, 20 perc múlva pedig már itt is voltak érte. Ricsi (mint kiderült így hívják a jószágot) boldogan masírozott el tőlünk, egy utolsó farklengetést elejtve.  Ricsi gazdija egy 64 és egy 91 éves  idős néni, kisírták a szemüket a kutyus miatt, és egész éjjel nyitott kapuval várták haza.
Tegnap meglátogattuk őket. Ricsi farkcsóválva üdvözölt minket. Jó volt látni hogy jó helyen van és hogy mekkora örömöt okoztunk a két idős hölgynek azzal hogy hazakerült.

A bejegyzés trackback címe:

https://kutya.blog.hu/api/trackback/id/tr34319689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chiara 2008.01.31. 16:45:15

Hát ez jó kis történet, főleg mert én voltam benne a másik megtaláló... :-)
Csak így tovább, jó, hogy van-lesz egy klassz kutyás blog!

kismandala 2008.01.31. 17:35:11

a következő az illemről születik :)

sansfrontiere 2008.01.31. 18:57:54

De édes ez a sztori :) Jó olvasni, hogy vannak ilyen emberek, akik így törődnek egy eltévedt kutyussal is. És hát a vége, az meg teljes happyend :) A nénik örömét nem fotóztad le? ;)

kismandala 2008.01.31. 19:02:07

nem sajnos, a fia jött érte, de őt sem fotóztuk le.. sőt én sajnos itthon sem voltam, így a boldog elmenetelt sem láthattam :( viszont kedden nagyon orult nekunk mikor meglátogattuk, és a nénik is nagyon boldogok voltak, elmondták milliószor hogy hogy hiányzott volna nekik

majawicca 2008.01.31. 23:55:41

Szia!!
Hozzászólok....
Aki a kutyákat szereti rossz ember nem lehet!!!
Tapasztalaj.

jenőke 2008.02.01. 08:47:25

„Ha befogadsz egy éhező kutyát és gondoskodsz róla, nem fog megharapni. Ez a legfőbb különbség egy kutya és egy ember közt."
(Mark Twain)
„A legtöbb kutyatulajdonosnak hosszas tanulás árán sikerül elérnie, hogy engedelmeskedjen a kutyájának."
(Robert Morley)

nabios 2008.02.01. 12:19:17

Csináljunk Állat-nyomozóirodááát!
vállalom h belövöm úgy a sérómat ,mint J.C.

Col 2008.02.01. 12:32:09

Juuuuj, édes kis story.
Éljenek a kutyák, éljenek a kutyamentőangyalok, éljen Kismandala:)

babcia 2008.02.01. 13:35:01

Ez nagyon jóóóóóóóóóóóóó!Úgy látszik ebben a rohanó és érzelemmentes világban vannak még emberi emberek!Csak beszülni lehet, az ilyen emberi embereket!Csak így tovább!

babcia 2008.02.01. 13:36:51

Bocsi, kicsit elírtam, szóval az ilyen emberi embereket csak becsülni lehet!!!!! :-)

kismandala 2008.02.01. 13:41:43

végig az járt az eszemben hogy én hogy érezném magam ha eltűnne a szemem fénye, és én is örülnék ha vki megkeresne :)

un1cornIS 2008.02.01. 21:50:40

Ricsi és a detektívek c. fejezet :)
Szeretem a szép történeteket.
Még-még ilyet! :)

Bagatov 2008.02.13. 11:21:26

Dömének is vannak kalandjai:

Junkie, a rettenetes véreb
süti beállítások módosítása