(w)Ebjegyzet - kutya világ!

Minden, amit a kutyáinkról gondolunk és minden, amit sejtésünk szerint, ők gondolnak rólunk.

Linkblog

Címkék

Frenki kutya gazdát keres 13. - Junkie szexuálisan zaklat, de játszunk!

2008.08.20. 14:43 | chi | 2 beleugatás

Címkék: kutya örökbefogadás talált gazdikeresés

augusztus 19. kedd

Nagy dolgok történtek, amióta nem írtam. Junkie elkezdett egy kicsit megváltozni.

Először beengedett maga mellé az ágy alá, ahol ő szokott félni, felsorolni sem tudnám mi mindentől, én meg azért kértem bebocsájtást, mert a rövidhajú a fülcseppentő izével üldözött.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán persze játszotta tovább a főnököt, még a tányéromba is beleevett folyton: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De aztán egyszercsak történt valami nagy-nagy csoda. Egész közelről megszaglászott engem, mikor egymás mellett pihentünk ééééééés játszani hívott! Alig hittem a szememnek, ilyen csodálkozva ültem: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És tényleg játszani akart, főleg úgy, hogy a nyakamat harapdálta, gondoltam, na jól van, hagyom: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán hamar megunta a dolgot sajnos, de később fogta a kezemet a helyemen, ami igen jó jel. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Délután meg együtt szunyúkáltunk. Azért voltak ekkora kupac takarók, mert Junkie kisasszony fürdött és azok alatt melegedett, amíg meg nem száradt teljesen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Este, mikor játszani akartam vele, elküldött a francba, úgyhogy kénytelen voltam rövidhajúval kötelet húzni. Ki érti ezeket a szeszélyes kutyacsajokat. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A szeszélyességről csak annyit, hogy nemsokára meggondolta magát, és megint hívott játszani. Elfér a lábam alatt, mégis a nyakamat harapja már megint:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán a hátamra akart mászni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Aztán oldalról közeledett.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 És végül kiderült, hogy miben is sántikál: meg akarta dugizni a nyakamat!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Mondtam neki, hogy játsszunk máshogy. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De megintcsak letepert!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És végül megint olyasmi történt, ami még sohasem: odahozta a kötelet, hogy húzzuk együtt. :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Húztam is, de csak óvatosan, nehogy megsértődjön. Végül engedtem, hogy ő győzzön, a lányok meg örvendeztek, hogy milyen uriember vagyok.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 A Junkienak is tetszhetett a viselkedésem, mert következő nap ismét játszottunk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És ismét zaklatott szexuálisan, de nem bántam, azt hiszem egy kicsit szerelmes lettem belé. Én is próbáltam vele szexelni, egy kicsit hagyta is, de nem nagyon sajnos.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Azt hiszem, ő sem utál már annyira, itt együtt lessük, hogy mikor készül már el a hosszúhajú, mert beígértek egy nagyfüves sétát.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Itt meg nagyon aggódtunk, hogy a hosszúhajú biztos visszajön-e a kisboltból. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És végre megint ott voltunk a nagyfűben! Látjátok mennyi kutyi! Mind póráz nélkül, hogy rendesen tudjunk játszani.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A csajok azt mondták, hogy azért aggódnak, hogy mennyire fütyülök rájuk, ha kutyákkal játszom.

Aztán a nagy játszásban kidöglöttünk mind a ketten. (Pedig Junkie a fűben nem volt valami bátor, inkább csak figyelt.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szóval így állunk Junkival. Azóta is elég szeszélyes.

És gazdi meg sehol. A csajok szerint lassan visszajönnek az emberek a nyaralásból és biztos az a valaki is előbb-utóbb rám talál a neten, aki pont egy ilyen kutyi gazdája akar lenni.

A bejegyzés trackback címe:

https://kutya.blog.hu/api/trackback/id/tr21624610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

El Lobo - A farkas · http://joljarok.hu/blog 2008.08.25. 07:33:13

Mivel közeleg az idő, hogy megyek a vendégségbe, kérdeném, hogyan áll a lakás, ahol megszállhatok, kutyaszőrrel?
S hogyan is áll a kutya örökbefogadás?

chiara · http://kutya.blog.hu 2008.08.25. 15:12:19

A lakás viszonylag szőrtelen, ámde ebes.
süti beállítások módosítása