(w)Ebjegyzet - kutya világ!

Minden, amit a kutyáinkról gondolunk és minden, amit sejtésünk szerint, ők gondolnak rólunk.

Linkblog

Címkék

Névsoroló

2008.02.13. 21:54 | kismandala | 2 beleugatás



Azt már elmeséltem, hogyan adtam nevet a saját kutyámnak, kíváncsi voltam, hogyan ad más. Nameg a HVG-ben olvastam egy cikket hogy az utóbbi időben milyen sok hülye nevet engedélyeztek, és mennyivel több keresztnév lett Mo-n. Gondoltam hátha van a kutyáknak is egy kutyautónév könyvük. Van.


ABC sorrendben összeszedve, idiótábbnál idiótább nevek.  Az A betűsök között nem találtam említésre méltót, de  továbbolvasva gyakran terült szét a mosoly az arcomon. Itt van mindjárt a Birizga és a Fütykös. Hát, nem tudom. Aztán gondoltak a heves érzelmű, forradalmár típusú gazdikra a Che Guevara névvel, a krimiket kedvelők választhatják névadóul Dericket vagy Petrochellit. A sorozatfüggőknek  ajánlom az Esmeraldát, vagy Isaurát. A régi klasszikus filmek kedvelőinek Fantomaszt. Akik nem vetik meg a finom nedüt azok örlődhetnek a Chivas regal, a Vodka, vagy a Metaxa között. Akad még itt keresztényeknek a Mózes, pecheseknek Murphy, az antik világot kedvelőknek Orfeusz.

A bejegyzés trackback címe:

https://kutya.blog.hu/api/trackback/id/tr51338313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Col 2008.02.15. 13:10:42

Nincs Pöttöm.
Pedig az én kicsikém Pöttöm.
Pf... :)

kismandala 2008.02.15. 13:29:07

Junkie sincs :D
süti beállítások módosítása