(w)Ebjegyzet - kutya világ!

Minden, amit a kutyáinkról gondolunk és minden, amit sejtésünk szerint, ők gondolnak rólunk.

Linkblog

Címkék

Vicces video?!

2008.02.09. 20:46 | kismandala | 2 beleugatás

Címkék: video kutya betegség agresszió vicces



Ezt a videót gondolom sokan ismeritek. Jó egy éve vicces videóként küldözgették körbe az emberek. Én már akkor sem tartottam szórakoztatónak, bár el sem tudtam képzelni mi ütött szegény jószágba. Aztán Junkieról kiderült hogy epilepsziás.Eljutottunk Dr. Kiss Gabriellához, ahol volt szerencsém ismét megtekinteni ezt a videót, a doktornő gépén. Ez egy nagyon beteg epilepsziás kutya. És emberek százai röhögtek rajta nap mint nap.

A bejegyzés trackback címe:

https://kutya.blog.hu/api/trackback/id/tr64332842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szumam 2010.12.20. 17:37:09

van egy 8 éves német pincher fiu kutyám, akit három hétre oda kellett adnom megőrzésre, (külföldi utazás miatt) és 2 kg-val sulyosabban és idegbetegen kaptam vissza. a megőrzőjét 4-szer harapta meg, és engem a gazdiját is a hazajövetel után.
mit tegyek vel? hogy lehet leszoktatni a harapásokról?
süti beállítások módosítása