(w)Ebjegyzet - kutya világ!

Minden, amit a kutyáinkról gondolunk és minden, amit sejtésünk szerint, ők gondolnak rólunk.

Linkblog

Címkék

Hogyan lett drogos a kutyámból..

2008.02.08. 12:40 | kismandala | 3 beleugatás

Címkék: kutya gyógyszer klinika

 

Sokan kérdezték tőlem, hogy hogy lehet egy ilyen bújós ölebnek olyan nevet adni hogy Junkie.. Ami egy alkesz, drogos motoros képét vetítik elénk :) Junkie-nak vagy 2 hétig nem volt neve amikor hozzámkerült.. egyszerűen nem tudtam mi legyen, ami elkíséri őt egy életen át.. Akkoriban nagy társasági életet éltem, és ő volt a központ, a kedvenc.. hívták/hívtuk mindenhogy.. Tüncike, Bogyó, Kisvakarcs, stb..

Történt aztán egy napon, hogy amíg én nem voltam otthon, az én kicsi kutyám felzabálta a padlón heverő levélnyi Sumetrolint.. amikor hazaértem azonnal láttam, hogy baj van.. szegény kutyus körbehányta az egész lakást.. bebugyoláltam és zokogva rohantam vele a keletinél lévő állatklinikára..  szerencsésen megúsztuk a dolgot, egy kis gyomormosás, kis diéta, és minden OK volt. Viszont ezentúl mindenki csak drogosnak hívta szegény kuttyot. Dehát drogos mégsem lehet, gondoltam magamban, ezért inkább poénból Junkie-zni kezdtük. Aztán egyszercsak elkezdett hallgatni rá, és rajta ragadt :)

Te hogyan adtál nevet a kutyádnak?

A bejegyzés trackback címe:

https://kutya.blog.hu/api/trackback/id/tr77331041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chiara 2008.02.08. 13:27:47

Azért angolul nem tudók kedvéért:
junkie=narkós, kábítószerélvező

Col 2008.02.11. 12:56:27

Nincs kutyám, ezt már beszéltük.
Ha lenne kutyám, akkor macskát akarnék, ezt is mondtam már.
Akkor a lényeg.
A macskámat Pöttöm-nek hívják.
Nagyon egyszerű, amikor kaptam akkora volt, hogy a tenyeremben bőven elfért, mondhatni pöttömnyi, és hát mind tudjuk, hogy mekkora egy édesbomba egy kismacsek, szal sztem totál jó nevet adtam neki.
De azért ennyire nem egyszerű.
Mivel világ életemben arra vágytam, hogy legyen egy Atlantisz nevű macskám, így hivatalosan a kicsimet .... Atlantisz-nak hívják, de mivel ez túl hosszú, és az atikára nem nagyon állt rá a pofácskám, így lett pöttöm.
Hm.
A Te story-d viccesebb...
:)))
süti beállítások módosítása