(w)Ebjegyzet - kutya világ!

Minden, amit a kutyáinkról gondolunk és minden, amit sejtésünk szerint, ők gondolnak rólunk.

Linkblog

Címkék

Junkie naplója 6. A nagy áttörés

2008.08.17. 18:55 | kismandala | Ugass bele!

Jó ideje nem írtam már, de akárhányszor kértem anyut, hogy írja amit diktálok, mindig volt valami hülye kifogása, szóval most az egész hétről be kell számolnom.

Frenki hihetetlenül veszélyes volt azzal a nagy tölcsérrel. Ő is elég ideges volt tőle, és hisztizett, ezért a csajok megkönyörültek rajta és leszedték. Mit ne mondjak, elég okosan viselkedett, nem is nyalta a fütyijét (nem tudom az mi, de ezt mondogatták a csajok, hogy ne nyald a fütyidet.) Fene egy gusztusa van.

Egész jól alakul viszont a viszonyunk. Gyakran fúródik a közelembe, de mindig hagy nekem helyet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És én szívesen fekszem mellé.Megvéd a nagy mancsaival.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vagy eldobja magát lazán.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Viszont minden játékomat teljesen tönkreteszi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De nem aggódom, mert van elég.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A csajok elvitték a Frenkit valamelyik nap, és nélküle jöttek haza. Nagyon megijedtem, hogy lekoptatták a barátomat mikor már pont kezdtem megkedvelni. De aztán még engem is itthagytak. Valami Szigetre mentek, mint tavaly, de nem lehetett valami jó a buli, a Klári megmutatta anyu hogy bulizott. Szerintetek ezért megérte minket lepasszolni?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ráadásul aztán másnap egész nap aludtak, ahelyett, hogy gyorsan előkerítették volna Frenkit. Sokáig kellett várnom, de végül visszahozták, aminek nagyon örültem. Remélem nem terveznek ellenünk hasonló merényletet. Ugye lányok?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kutya.blog.hu/api/trackback/id/tr19620138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása