(w)Ebjegyzet - kutya világ!

Minden, amit a kutyáinkról gondolunk és minden, amit sejtésünk szerint, ők gondolnak rólunk.

Linkblog

Címkék

Frenki kutya gazdát keres 11. - Kutya örökbefogadás?

2008.08.14. 10:11 | chi | Ugass bele!

Címkék: kutya keres talált gazdát

augusztus 13. szerda

Nem akar menni ez a kutya örökbefogadás. Pontosabban a kutya sem akar engem örökbefogadni. :-( Jó-jó tudom én, hogy az az örökre hosszú idő, de én pont addig lennék hűséges kutyus.

Ezt leszámítva már tök jól érzem magam. Voltunk megint a töketlenítő helyen, most egy doktorbácsi volt ott, és aszonta, hogy nahát, nincs is megnyalva a sebem, pedig nincs rajtam a tölcsér. A lányok nagyon büszkék voltak rám. Meg magukra.

A pisimet is megnézte ez a doktorbácsi egy távcsővel, és az is tetszett neki, meg az előző esti kakimról is beszéltek, ami olyan szép kemény volt, hogy a csajok fél óráig másról sem tudtak áradozni.

Azért még nagy játszások nem lehettek a hét elején, a csajok azt üzenik a rágócsonti gyártóinak, hogy az isten áldja meg őket, mert órákig lefoglal a csontijuk. Így szinkronrágtunk a Junkieval:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mondjuk utána meg folyton el akarta venni az enyémet, a csajok győztek igazságot tenni.

És nem játszik ám velem, pedig többször odagurítottam neki a labdámat, de legfeljebb egy morgantással elveszi, vagy csak ül peckesen:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egyszer azért egész közel feküdtünk egymáshoz:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Meg a rövidhajú ágyában is megvoltunk szépen:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De csak addig tartott a békesség, amíg nem akartam vele játszani. Azt állítja, hogy ilyenkor olyan hangosan ugatok, hogy lerepül a haja az ijedtségtől.

Azt mondják a csajok, hogy nem túl jó az étvágyam, de bezzeg, ha vacsi van, csak ímmel-ámmal adnak, ha már bevetettem a combratámaszkodós nézést,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Meg a szépen ülős kérést is. Itt már Junkie is csatlakozott az akcióhoz:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Képzeljétek! A rövidhajú varrt nekem egy kendőt. Elég sokáig vacakolt vele, ha én úgy tudnék ugatni, ahogy ő varrni, nem sokra vinném az életben, de azért nagyon örültem neki.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja és azt még el kell mesélnem, hogy a rövidhajú ma volt munkában és a hosszúhajú vigyázott ránk. És mikor hazajött úgy de úgy megdicsért, mert a Junkie elkezdett nagyon ugatni, mikor csörgött a kulccsal, de én már rájöttem, hogy azt nem szeretik és csöndben maradtam. Ilyen szeretgetést kaptam utána:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kutya.blog.hu/api/trackback/id/tr53615360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása