(w)Ebjegyzet - kutya világ!

Minden, amit a kutyáinkról gondolunk és minden, amit sejtésünk szerint, ők gondolnak rólunk.

Linkblog

Címkék

Frenki kutya gazdát keres 10. - Kösz, most már jól vagyok...

2008.08.11. 13:41 | chi | 4 beleugatás

Címkék: kutya talált gazda

augusztus 10. vasárnap

Hát ez a tölcsér az agyamra megy, és nem is értem, hogy minek kell a fejemre!

Én már játszanék ezerrel, de alig lehet miatta. Úgyhogy bosszúból az ágyamon csak játszani vagyok hajlandó:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Már annyira unom magam, mert sétálni sem megyünk nagyot, meg nem engednek játszani senkivel, hogy sorra próbáltam az összes játékot:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aludni meg a földön szoktam:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Esetleg az ágy aljában:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A csajok szerint már teljesen össze-vissza törtem a tölcsérem, mert mindennek nekimegyek vele. Naná, hátha egy ütközésnél végre leszakad...

Még ezt a csontit is alig bírtam rágni a tölcsérrel, de rájöttem, hogy az ágyam arra is jó, hogy megtámassza.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Azért a ma reggel jól indult, napoztunk a Junkieval:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán játszottam a szőnyegen, ami rejtélyes módon eltünt, mikor pénteken lehánytam, de ma megkerült.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De aztán délutánra már nagyon ki voltam bukva, hogy folyton horzsol ez a tölcsér. Ugattam is meg ugráltam is, úgyhogy rövidhajú a tanárnénis játékkal akarta elterelni a figyelmemet. Most arra tanítom, hogy jutifalit ideadni, ha ott maradok, ahol vagyok, amíg ő egy kicsit elsétál. (Junkie meg csak szurkolt a pálya széléről.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na de estére már végképp begurultam, és sokszor kiabáltam nekik, hogy vegyék már le ezt a sz@rt, meg futosgáltam meg sírtam, meg vakartam (volna) a nyakam, úgyhogy vége valahára levették!!!! Azt mondták, hogy most szemmel tartanak és szerencsére nem rágom a sebem, éééés a legjobb, hogy rövidhajú azt mondta, hogy mellette alhatok az ágyban, hogy jobban szemmel tarthasson. Juhhéj, köszi, most már jól vagyok...

Jöhet a gazdi végre!

A bejegyzés trackback címe:

https://kutya.blog.hu/api/trackback/id/tr42610650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pirros 2008.08.12. 20:46:35

Boldog névnapot a tanulékony gazdinak!

El Lobo - A farkas · http://joljarok.hu/blog 2008.08.12. 22:14:29

A kutyafáját! Kutya az emberágyban! Szépen vagyunk...
Mindenesetre én is boldog névnapot kívánok!

chi 2008.08.13. 00:10:01

Köszi a jókívánságokat! :-) Most már én is jól vagyok.

pirros 2008.08.14. 00:17:38

Most meg miért nincs már újabb bejegyzés??? Mi történik már?????? :)
süti beállítások módosítása